Nowe opakowania: łatwiej i przejrzyściej

Rozwój firmy to nie tylko ulepszanie oferty poprzez wprowadzenie nowych, innowacyjnych produktów, ale także zmiany, które mają ułatwić codzienną pracę naszych klientów i partnerów. Dlatego w tym roku modernizujemy sposób znakowania opakowań produktów KAN. Teraz z łatwością zlokalizujesz je na półce i bez problemu dobierzesz do zestawu pozostałe produkty z rodziny KAN-therm.

 

Pierwsze zmiany dotyczą głównie aspektu wizualnego. Ponadto ulepszyliśmy też nasze kartony do kształtek - teraz zamykane są od góry i choć mają inne gabaryty, objętościowo pozostają bez zmian. W planach na ten rok mamy także modernizację woreczków, w które pakowane są nasze produkty.


Nowe opakowania to:

  • Widoczność

Charakterystyczny niebieski pas z logo firmy jest teraz ciemniejszy, niemal granatowy. Mocniejszy kolor na opakowaniach to bardziej wyrazisty charakter, dzięki czemu produkty KAN będą bardziej widoczne w sklepach samoobsługowych i u partnerów handlowych.

  • Rozpoznawalność

Logo na niebieskim pasku umieściliśmy na każdym boku opakowania i jest ono teraz widoczne, niezależnie od tego jak ułożony jest towar na półce. Zarówno sprzedawcy w hurtowni, jak i klienci indywidualni łatwiej zlokalizują produkty z rodziny KAN-therm na półce – logo i nowy odcień są zauważalne z każdej strony kartonowego opakowania.

  • Uniwersalność

Wszystkie produkty zyskują nową szatę graficzą. Nową komunikację wizualną zastosowaliśmy zarówno na dotychczas używanych kartonach, jak i do linii opakowań najnowszego systemu - KAN-therm Ultraline.

Nowe opakowania: łatwiej i przejrzyściej

Nowy system – nowe opakowania. |

Dlaczego wyróżniamy System KAN-therm UltraLine?

System KAN-therm UltraLine to rozwiązanie będące podsumowaniem 30-letniej historii firmy KAN. Wyróżnia się multifunkcjonalnością oraz oryginalnym, nowoczesnym designem. Opakowania nowego systemu różnią się od standardowych opakowań nadrukiem na całej powierzchni opakowania kartonów szarego napisu „System KAN-therm” oraz umieszczeniem nazwy „UltraLine” pod logo.

W tym roku metamorfozę przejdą również:

  • woreczki KAN-therm – wprowadzamy znakowanie analogiczne do tego na kartonach: niebieski pasek z logo, a w woreczkach UltraLine dodatkowo ukośne napisy System KAN-therm i nazwa systemu. Na woreczkach znajduje się również standardowa etykieta.

 

Czego nie zmieniliśmy?

Od początku działalności zwracamy uwagę na ekologiczny aspekt nie tylko produkcji, ale i opakowań. To się nie zmienia. Nadal pakujemy nasze produkty w mocne kartony z szarej tektury falistej, która spełnia najsurowsze normy recyklingowe. Ten materiał jest recyklingowany, i to wielokrotnie, w ponad 80%. Do znakowania nadal używamy też farb wodorozcieńczalnych i biodegradowalnych.