Rebranding VTS - nowe oblicze marki

VTS GROUP – jest producentem zaawansowanych technicznie urządzeń dla branży HVAC, wykorzystującym innowacyjne technologie w obszarze badań projektowych, produkcji i logistyki. Strategia rozwoju grupy, oparta na budowie globalnej sieci biznesowej, wymogła zmianę identyfikacji wizualnej.

Odświeżony logotyp VTS, który w dalszym ciągu nawiązuje do poprzedniej wersji znaku, uzyskał lżejszą i bardziej nowoczesną formę. Zmiana sygnetu na logo typograficzne o bez szeryfowej, autorskiej czcionce w połączeniu z modyfikacja kompozycji kolorystycznej sprawiły, że nowy znak trafniej eksponuje kluczowe dla firmy wartości.

Napięty spinaker symbolizuje energię, szybkość i dynamizm. Pochylony układ liter o ostrych, równoległych zakończeniach odzwierciedla innowacyjność i nowoczesność, podkreśla globalny charakter firmy. Kolor pomarańczowy odwołuje się do dobrej energii, aktywności oraz optymizmu. Kolor szary odzwierciedla rzetelność, zaufanie oraz profesjonalizm.

Wprowadzenie nowego wizerunku nie pociąga za sobą żadnej zmiany formy organizacji grupy ani też nie jest jej następstwem. Zmienione logo pojawiło się w komunikacji marketingowej wraz z początkiem 2016 .